Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

harddarkness.xyz free registration

Coldcat

Newbie

reputation_scoree

harddarkness.xyz is a Dutch language NZB forum
You can register for free but while you register use NOT VPN, Mobile IP or Server ip. These registrations will be deleted

All without any risk, in max 24 hours is your IP deleted from the database. Follow the link for registration

Ik kan ook niet meer inloggen, lijkt van de aardbodem verdwenen. Bij duken.nl staat niet dat de website offline is wat ik raar vindt. geen enkel antwoord

News: team decided to shut the site down after one of the admins got caught.

Nieuws: het team besloot de site te sluiten nadat een van de beheerders was betrapt.
Dank je wel voor je informatie, ik begreep er niets van en dacht dat Brein de boosdoener was. Wat erg dat het iemand van hun eigen team is. gaan ze nog een keer open???

Dank je wel voor je informatie, ik begreep er niets van en dacht dat Brein de boosdoener was. Wat erg dat het iemand van hun eigen team is. gaan ze nog een keer open???
Brain betrapte een van de admins. De rest van de beheerders besloot de site te sluiten.

Back