Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Samuraiplace.com the ultimate Dutch nzb site for all dutch tv series shows and movies is available

cheta266

Newbie

reputation_scoree

Please can I have an invite for Sumaraiplce, thanks.

If invite is still available, can you please send me one?

Hello and thank you for sharing invites with the community first. If the are still invites available i would like to request one as well. Thanks again

Graag zou ik een uitnodiging krijgen voor Samurai Place, bij voorbaat dank!

Zou het mogelijk zijn dat ik ook een uitnodiging kan krijgen?

Kan ik een invite krijgen voor Samurai Place bij voorbaat dank

In verband met het steeds moeilijker verkrijgen tot een acces tot een NL nzb-forum, vraag ik vriendelijk om een invite tot Samurai Place.
Bij voorbaat dank...

Ik zou heel graag een uitnodiging ontvangen voor Samurai Place. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Graag wilik een uitnodiging ontvangen voor Samurai Place. Alvast heel erg bedankt.

Graag zou ik ook een invite krijgen voor Samurai Place, bijvoorbaat dank!

Graag wil ik een uitnodiging ontvangen voor Samurai Place ik was vroeger bij pirates4all maar dat forum bestaat niet meer en ik heb betaald om terug binnen te halen maar ik vind nergens nog een bestaand forum nog. Alvast bedankt.

Kan ik een invite krijgen voor Samurai Place bij voorbaat dank

Ik zou heel graag een uitnodiging ontvangen voor Samurai Place. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

There are only 2 ways for you guys to get an invite:
1. pay for it ---> ask the admin here if its available and price
2. trade for another invite you have

Back